birsta!

publicerat i ;

Hallå där :)
var hemma från skolan idag, knäet mitt gör ont ;s
får inte reda riktigt vaaad det är för fel ;s men ja ska till sjukan i veckan igen och kolla!

efter det for jag till birsta med pappa,britt-inger och sabrina,
det blev att handla de sista julklapparna, som vart till tim då , sen till mamma!
och ja handla lite själv också ,
och det ja handla till tim kan ja ju inte lägga upp bild på men;p
nu sitter jag och kolla på tv, är i dorotea hos pappa, så jag är riktigt trött, och ska snart lägga mig hade ja tänk ;p
Så vi hörs imorgon helt enkelt :)
pussssa

Linne:Gina tricot
jeans leggings:rut m. fl.




skämt och sido. eeehe



huset i ramsele , julstämmning måste jag lova, det här är bara en liten del av det
men herregud vad mysigt det är :D
ni ska få en bättre bild senare, och snyggare bild ;p

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Är det ert hus?

Kommentera inlägget här :