? !

publicerat i ;
lesss..
jag och mamma ha jul pyntat och gjort juul , och mamma ha vakat :D
och gör mig glad <3
jag har letat efter de gammla julkalendrarna, jag älskar julkalendern, wahaha :D
eftersom vi spelat in dom sen vi föddes typ !
jag är som ett barn , dom här små ungarna som är bänkade framför tv strax innan 7 på morgonen, haha !
näe men julen är mysig!
och ja hoppas ja får fira jul med j , och sen vet ja inte hur ja ska göra med mamma och pappa, ska vara hos pappa men jag och mina syskon får väl komma på ett bra sett..
ja och mamma ha gjort lite jul :D

det spökar i mitt hus för övrig, just precis nuu när ja skriver detta, så har ja ätit apelsin, la skalet på bordet, och sen nu såg ja i ögonvrån att skalet börja fara fram och tillbaka, sen kollade jag på det, 4 sek , sen stanna de helt still? och jag lovar , jag är så pass vaken att jag inte innbillar mig, sjukt kul att det spökar i mitt hus !!!

hejdå :(

Kommentera inlägget här :