man ska aldrig tänka..

publicerat i ;
men ska aldrig tänka '' det händer aldrig mig '' för det gör de..
När ja var mindra hade jag både mormor och morfar , farmor och farmor, en mamma och pappa som var tsm och gift, då hade jag allt, alla kvar, och dom andra hade kanske bara en farmor kvar ?
efter att ja tänkt så .. dog min farfar, den bästa farfar man kunde tänka sig !
gick ngt år, och sen skilldes mamma och pappa. så tänk aldrig det händer aldrig mig..
Men jag är väldigt glad iaf :D har världens bästa mamma och pappa ! och farfar finns ju kvar här iaf :)


men nu ska vi inte tänka negativt, nu har vi nyss varit och handlat, jag och mamma, och nu måste ja börja tänka på julklapparna..
vad ska ja köpa till allihopa ;s
blir väl att fara och julhandla snart ;p
har ni jul handlat?
kanske jag som är sen ;s mindre än en månad snart :D
hörs senare :)

PUSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese E:

Kloka ord. Kram

Kommentera inlägget här :