naglar !

publicerat i ;

hejhej !
har nyss fixa naglarna, nu är dom rööda och fina (:
sen hjälpte ja Emelie att diska, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
det ska bli en ganska så tidig kväll iallafall !

Ni ska få lite bilder från make up och lite roligt ifrån våran klass hade jag tänkt (:


sara hajjen ;d

emma bus

jag sminkade camilla flumm ;p

Hilda och emma & en liten del av linn där ser jag också ;p
Det hära är fantasy smink (:

en av de lektionerna vi hade i 1an ;p det är emma V

Emilia ;d

Vi gjorde ansikts målning på ett dagis, och ja fick den sötaste;p

make up store pennslar som vi har :)


Lärde oss att göra bränn sår typ (:


Här ser vi Aniskts rengöring och så (:

Orkade inte läggga upp någe mer nu (:
men det är lite av det vi gör på våran linje,
Make up , hår också , har inte så många bilder på datorn,
sen maggaste, (  må bra massage ) aniskts rengöring, hälsa och lite sånt (:

Kommentera inlägget här :