dålig uppdatering pgv

publicerat i ;
förlåt för den dåliga uppdateringen , men igåe var jag på stilmässa till halv 7 ungefär, kom hem och då var emilia emma och emma här så ja ville inte sitta vid datorn för mycket då ;p
och idag gick ja upp klockan 9-halv 10 sen kom annsofie och dom och hämta mig så for ja på cup i frånö, vilket gick sämst för vi kom sist hahahha xD
men vi börjar komma igång ;p
sen när ja kom hem , så duscha jag sen la ja mig och´sov lite sa att jennifer skulle väcka mig om en halv timme men hon va icke hemma så ja vakna 9 hahah , det var ändå skönt !
Så nu har ja besvarat Michaela på lite frågor om make up, det var kul :D
Och nu hade ja tänk att visa bilder på mina naglar som ja gjorde igår :)


solaroil, grymt bra för nagelbanden och naglarna.

najs :D
Nu är jag så otroligt trött så ja ska kolla på wallander och sen sova :)

PUSS på er !

Kommentera inlägget här :