hej hoppppp

publicerat i ;
Hej hörreni !
dagen började väl så där, jag och jennifer sov till tio i 8 ungefär, jag gick på skolan plugga körkort, fan vad bra det gick .. faktiskt !
iaf, hade samhäll och sen fick vi fara hem, jag och Emilia for hem till mig och började göra ljusen, det blev bra tillslut, vi fixade allt.. fast vi skulle ju ha en doft också ... och en röd färg ... och häftmassa,men inget av de hittade vi haha !
Ringde mamma och fråga om man kunde ha karamellfärg (A) och de gick absolut inte, nehe.. vi gjorde de iaf mot alla ods och testade.. haha mamma har alltid rätt så lyssna hörreni!
sen doften då .. ja vi köpte vanilla grejs som man ska ha i typ barkelser HAHA, aae de gick åt helvete det också ..
fan vad dåliga vi är men iaf :D
Sen var de dekorationerna på ljusen, vi skulle göra pärlor på en stål tråd.. ja de blev ju som det blev..
men sen ringde jag mamma och de blev så här hon skickar ner röd färgen och små pärlor, pappa betalade visitkorten och allt blev bra tillslut, så jag hoppas att vi lyckas med detta iaf fast vi är otroligt sent ute !
Men sen kom vi till hur ska våran monter se ut? ingen aning har inte ens en tanke på vad och hur vi ska göra, men det får väl också bli inpuls, :D
NU har jag duschat och ska snart lägga mig , för imorgon blir det att fara på GB skolan i Sollefteå och hä upp hantverks monter, Jag och sara första passet och andra.. vet jag inte riktigt vem jag är med !
och sen ska ja sova hos min käre kusin Tony :)
Hörs senare !
PUSS på er !

Kommentera inlägget här :