jennifer is gooone..

publicerat i ;

Hej på er :)
Jennifer har nyss farit till Jens, tråkigt :/ menmen ;p
Nu ha ja nyss duschat, diskat städat lite smått !
så nu sitter jag bara här och inte gör så mycket,är ganska trött så det blir en tidig kväll ikväll :)
och jag får se om jag far hem imorgon, skulle ju vara som skönt dåra !

+ att imorgon ska ja till vårdcentralen och få pappren ifyllda mot livmoderhalscanser och senare ta vaccinet.. äre någon som ja gjort det utav er ?
pappa tycker så klart att ja ska ta det så då gör ja det, det är ju ganska så mycket värt det :)

hörs lite senare,nu ska ja kolla på film .:)
puss på er !


sommar <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tove:

Jag har tagit det! Tog faktiskt första dosen häromdagen bara. Man kände exakt hur vaccinet åkte in, det var lite mysigt ;) Haha. Galen huvudvärk dagen efter också. Men har du det i släkten tkr jag absolut du ska ta det! Puss!<3

Kommentera inlägget här :