ensam...

publicerat i ;

Sitter här ensam , jennifer är hos jens så jag sitter och kollar på AFV! sen jag funderar på att lägga mig ett tag, riktigt trött ;s
Idag på HV timmen hade vi sago tema, och jag blev jasmine i alladin , och ja sminkade Hilda och hon fick bli Ariel ! haha bilder kommer sen !

sen sitter jag och funderar på skillnad mellan tjejer och killar? vrf killarna kan göra det bättre en tjejer?
det är ju aldrig på tal om vad tjejer kan göra bättre än killar när det gäller ngt som egentligen alla kan?
jag vet inte hur ja ska förklara hur jag menar, och sen det här när dom säger: ja men du är ju tjej?
jaha och? aae jag blir så irriterad på att alla ska påpeka att killar är så mkt bättre, dom får det att låta som det.
vrf ska killar kriga och inte tjejer? om ja skulle säga att jag skulle göra lumpen skulle alla killar säga: men du är tjej, kommer aldrig palla.

haha nej nu orkar ja inte tänkte på det, vi hörs senare
ska ta en powernap!

PUSS

Kommentera inlägget här :