hemma .

publicerat i ;

skönt att vara hemma från en skoldag.
Känner mig konstig, jag vet inte vad det är, eller jag vet vad det är men kan inte ta upp det på bloggen , wahaha !
faktsikt haft en bra skol dag :)
På hälsan idag så vare väldigt intressant.

När man är 0-3 år gammal tar alla den för den man är, man kan göra vad som helst och alla älskar en som man är, så söt och gullig och allt.
från 3-6 år  har man självkännsla,
från 6 och uppåt, tänker man på självförtroende, hur man ser ut , då ser andra inte på hur man är.
man börja bry sig.. jag vet inte hur ja ska förklara, och jag minns inte allt de vi sa , men det är kul hur det är egentligen.

tänkte lägga in bilder från smink lektionen idag, vi ska till foto studion imorgon och ta kort som ska lika mer cleopatra sminka och klä oss liknande.
det här är bara tester som vi gjorde idag.


Emma sminkade mg, och sminkningen ska vara mer extrem, och gå upp
mer och vara lite längre.


emma gjort.


Denna sminkning ska jag ha, och som ni ser ska man dra ut lite mer på
det och göra den skarpare, men på den tiden använde dom kol, så man
måste få det att se ut som så också !


jag sminkade emma, och henens ska också vara lite mer extrem.


emma.


denna sminkning var den som emma skulle ha, och
som jag skulle göra lika, men vi ska göra den så bra som möjligt.

Men det kommer bli sjukt roligt imorgon!
nu ska jag göra mat !
hörs senare!
pusss på er!

Kommentera inlägget här :