att vara ett barn.

publicerat i ;
Att vara ett barn är inte heller alltid så lätt, det gäller att man ska ha vänner och hela den biten.
Man säger ofta när vi har problem att: tänk att få vara barn igen , man har inga problem.. men det får man.
Nu har min syrra varit med 2 kompisar här när dom andra två bestämmde sig att gå hem till den ena och elin fick inte följa med och anledningen var att: ja men vi har bara tre gungor och vi ska ha två och min lille bror vill också gunga så då är vi tre, och då vare ju jag stora syster som var tvungen att säga något, och elin sitter här och gråter, att det inte var snällt att göra som dom gjorde och att jag och elin ska göra något så ni kan gå hem, och sen gick dom, så nu ska jag umgås med min lilla syster !
blir så arg för dom fattar inte vad som händer egentligen och det är aldrig kul att se sin lilla syster ledsen.
att dom har varit dum mot henne eller sagt saker, när man är mindre går det inte att vara fler, det går bara att vara två..
men men, nu ska vi laga mat och sedan hitta på något :)
hörs sen!
PUSSS


<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Sann syskonkärlek. Vilken fin bild av er. Ja barn kan verkligen vara grymma med varandra. Kram

Kommentera inlägget här :