mina små älskling, men jag är inte deras..

publicerat i ;
Nyss varit ute och gått med Aice och Keso , kom nå fyllo och ville klappa men icke !!
Iaf så har jag precis gett dem mat, konstigt att aice kan äta om man ger honom men han kan inte äta från mat skålen ;p haha jaja
nu ska ja leka med dem så du kan tänka på annat ist för idah och tim (husse och matte)
men annars så , dom ligger och väntar på att dom ska komma vid dörren haah !
PUSSS


ute och går

efter maten ligger dom och väntar, men ja ska ju ha dom tills på söndag
så dom får stå ut ;D

PUSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

Tack för ditt förslag om domännamn. Nu har jag valt 7 st som jag fastnade för och länkade till den personen som kom på det förslag. Se om du var en av de och förresten, RÖSTA om vilken domän du tycker jag ska ha av de 7 som jag lagt upp :D

2:a kommentar, skriven , av Idah:

åh saknar små prinsarna mina :( hoppas dom inte är allt för jobbig med dig xD <33

Kommentera inlägget här :