så muppig

publicerat i ;
jaaa jag vet, jag är as töntig , men jag hatar det här huset på kvällarna helt seriöst, man skiter typ på sig när man sitter här hemma ensam ... den knakar uppe , nere i rummet över över allt !!!
nu har jag fått nog, ja ska nog ringa hit en sån här som känner om det är spöken eller vad dom heter.
iaf så skicka ja till mamma om hon sov lr ngt, sen skicka hon : stäng av dator och gå och lägg dig, men lätt då när ja sitter här och är as rädd vågar inte ens gå någonstans, bara sitta här och vänta på nästa smäll som kommer och skrämmer upp mig, och det värsta är att nån som vet att jag är liv rädd kommer väl hoppa upp på rutan lr ngt..
Så iaf mamma ringde och fråga om hon skulle komma hem , ja ska spela cool och ba ; näe gå och lägg dig, sen honba ; men ja kommer hem om du vill att ja ska göra det ? jaba ; men neej det är lungt. fyfan vad tönt jag är, honba; men lägg dig i min säng då? jaba ; haha då är ja ju mitt i smeten? aldrig, mamma ba : men då kommer ja hem, jaba ; näe...... lr aah okej kom hem, honba ; ska ja komma ? jaba ; JAAA kom xD så nu sitter ja och spänner mig xD fyfan vad ja hatar att va ensam.. och man inbillar sig så mycket mer också när man är ensam och man hör en sak, men det här är inte inbilldning, det är någon i mitt HUS !!!!
och klockan är vid 12 slaget också så attteeee .. aae men nu ska ja vänta på attt mamma kommer hem, puuh !
det knäpper överallt NUUUUUUU

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ija:

Haha sofie tycker synd om dig, bara för att jag vet hur de där huset är :S ;P <3

Kommentera inlägget här :