blev en promenad

publicerat i ;

jaha, då har jag gått runt hela hällgumsgatan för att ja ska ta johannas väska och hä under hennes bil, men jag hittade den inte, trodde så klart att hon hade ställt bilen utanför mig, men icke, för de första så hon inte vilket håll ja skulle gå , så ja gick mot stan, det hållet och kollade efter en silvrig volvo, och så klart kollar man på vänster sida där ALLA andra bilar står, hittar den inte, går åt andra hållet , börjar gå och går längst hittar den inte, skriker i telefon och säger VAFAN HARU STÄLLT BIL HELVETE ! där kommer min lärare och ja ser helt vilsen ut och skriker haha orkade inte gå mer, iaf gick åt andra hållet igen, DÅ säger hon, kolla på höger sida, det finns en besöks skylt där, och VEM kollar på höger sida , inte jag, iaf där står det, och sen när ja ska trycka under väskan, så rymms den inte.. ringer och säger att den inte rymms, honba : äh skit it ! då vare bara att lägga på haha fyfan !

Nu ska jag snart lägga mig, denna vecka har gått segt må ja säga,

och saga, nej jag har inte hittat sladdjäveln ;)

PUSS på er och godnatt!

Kommentera inlägget här :