måndag 27/9

publicerat i ;

hallå där :)
haft en lektion idag.. efter det gick jag hemm till evelina, var så otroligt trött.
sen gick ja hem och sov och sen laga mat..
Nu har vi kollat på idol, fan ingen var ju bra ;s
efter idol så skulle sandra och jessica göra en ''lek'' vad den nu hette, jag skulle lägga mig på golvet, och ha en morgonrock över huvudet, ( jag skulle även se ut ur armen på morgon rocken ) iaf dom ba : är du beredd ? tänkte direkt att vad fan gör dom, jo dom tog ett vattenglas och hällde genom det dära hålet, efter det blev de vatten krig, men jag är så jävla dum som går på det också .. xD
Nu är idol tillbaka, nu får vi se vilka som går vidare :)

Imorgon far jag evelina och veronica ( våran make up lärare ) till make up store, klubb kväll, kommer bli kul, så vi hörs senare :)
PUSS på er !

Kommentera inlägget här :