vänner..

publicerat i ;
hej igen,
Det blev sent, jag somna och vakna klockan 8 ungefär, kollade på idol och nu sitter jag här och ska snart lägga mig!
men ja tänkte på en sak, vänner.. vilka som är vänner, och några som man bara ''känner'' vet vem de är,
jag har en vän, eller jag har många, men en som jag känt väldigt länge, den personen frågar mig om ungefär allt, säger allt, om det är något fel, det uppskattar jag, men när jag ser den här personen falla för helt fel person, som ganska många säkert ha gjort.. och dom inte vet egentligen hur den andra personen är, tkr bara det går lite snabbt.. och jag vill inte se den här personen sårad, och att den kommer och säger vrf lyssna jag inte och försökte se de liite tidigare ? och jag vill inte vara den som säger vad vare jag sa? men vi får se! jag hoppas på den här personen..
Jag har väldigt blandade känslor omkring det här, vill den här personen mitt bästa, och den ska ha det bäst, men det går inte alltid hela vägen. jag gör det för dig, det ska du veta !

Nu ska jag lägga mig och sova faktiskt, ganska trött på ganska så mkt saker.
Hörs imorgon hörreni !
PUSS på er !


Kommentera inlägget här :