ja det var ju tur

publicerat i ;
hallå där :)
Ja det var ju tur att jag gjorde någons dag idag, de vill säga Evelina & Emma.
Det var så här att jag evelina och emma blev väldigt dryg vid sista lektionen, trött och hungrig..
Vi skulle på polis stationen och fråga lite grejer sen när vi skulle ut därifrån och kom så ja skulle svänga höger upp på storvägen och ja fråga evelina kan ja köra här ens ? evelina: jaa men kör du , jag; jaha.. evelina, men ja lova sväng nu, för det första stod jag för nära kanten när ja skulle ut för det första fick jag veta att min bil inte är så smidig och liten som ja trodde..
så jag gasa på för det kom hem bil bakom mig och ja skulle ut på vägen och upptäckte att ja inte kom runt och körde rätt in i snödrivan efter vägen.. tvärstopp , börja backa och for vidare men herrregud som ja skratta och evelina och emma höll på att dö av skratt emma hann även bli rädd.. HAHA
blev mycket slammsss , sen så skjutsa ja hem emma skulle backa och gasa inte tillräckligt så fick lite motor stopp och de står en tant med rullator bakom och kolla och börja uppriktigt ASGARRVA  då kände jag mig helt dum hahah, men de va kul xD
nu har vi nyss ätit och väntar på att klockan ska bli halv 7 så ja kan hämta evelina och då blire hockey ;D
Hörs senare !
PUSS på er !


dryg dag vare ja

Kommentera inlägget här :