2 dagar med tjejerna i borga

publicerat i ;
Hallå där
jag är väldigt trött just nu så jag ska snart lägga mig, för imorgon väntar jobb :)
Igår iaf så for vi till borga och direkt när vi kom fram så var vi ute och åkte lite skoter och tolkade eller emelie gjorde haha , sen på kvällen så spelade vi lite for och åt och tjejerna tok nån öl och vi satt och surra lite på afterskii, hade mys !
idag så blev de en hel del skoter turer , och innan vi kom till borgafjäll från borga haha, men vi kom fram tillslut , vi hittade en del leder att köra på och snurra runt en hel del, hände ett och annat haha, vaknade i panik att larmet i husvagnen började i nån sekund haha blev livrädd.
Linda och Jennifer började inbilla sig saker att det var någon under dem som börja skruva,någon som sågade sig in, aae dom hade problem med att sova, kul vare !
men iaf nu är vi hemma och jag har haft jätte trevligt med mycket skratt :D
tog inte så mkt bilder men de gjorde de andra så det kommer upp lite senare !
men någon kort fick jag !
ÄVEN att de fanns poliser PÅ isen OCH på vägen, första gången !

emelie och hennes nya bästa vän!

grillning på G, linda,jennifer och emelie !



emelies pinne gick av.. haha och rammla i grillen, med hon gillar svarta
korvar !!

de var dom bilderna, nu ska jag sova, hörs imorgon!
PUSS och godnatt på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emlizzz:

''hon gillar svarta korvar'' hahahah vadfan sofie :D

Kommentera inlägget här :