första dagen

publicerat i ;
Hallå där !
Första dagen på praktiken idag och jag lärde mig mkt bara på dom timmarna jag var där :)
Efter det gick jag och evelina på anybody, sen gick jag upp och vattnade åbergs blommor haha, även att han tänkte på det !
Iaf så sitter jag och kollar på O.C onvaligt? aae !
Så nu väntar jag och att jennifer ska komma hem :)
Imorgon är jag leeediiig, så det blir att läsa på lite om akrylen m.m :)
hörs senare !
PUSS


dagens,
Jeans från vila, linne från gina samt halsduken
och tröja från Rmfl

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emil assergård:

Sv:Men tack så mycket för stödet gumman<3

Det betyder grymt mycket! :D

Haha, jag vill inte veta om jag är bra eller dålig, det viktigaste är att folk vill lyssna på mig! <3

Snygg outfit btw :D

Kommentera inlägget här :