prov

publicerat i ;
Vaknade halv 11 ungefär satte mig och plugga på samhällen, hade prov klockan 12 , och jag är ledig idag, haha men jag tror att jag klarade det..
skulle egentligen gjorde mkt mer på mina lediga dagar än att sitta och häcka i soffan, skulle ha plugga natur och mattte som jag måste klara vilket kommer ta en jävla tid.. men snart är det slut, och det stressar mig för jag måste komma igång med skolarbeten..
Skulle egentligen åka till sthlm i helgen men det får bli nästa helg ist, mormor blev så glad när ja sa att jag skulle komma haha, hon är så söt !
Nu ska jag städa ihop  här lite och är nervös för att vänta in emelie om hennes dag haha :D
Imorgon ska evelina göra en uppsättning på mig klockan 10 och klockan 3 när jag börjar så ska jag göra naglar på evelina :)
så ser det ut nu !
kanske bli att fira idag, eller det ska firas idag, mer om det senare ;)
PUSS sålänge !

Kommentera inlägget här :