Garaget

publicerat i Min dag;
Hejsan!
Är hemma på lunch, är som sagt uppe
i garaget och slipar kedjor, jag är en riktig hejjare på det må
jag säga, så om ni vill ha bra kedjor, lämna dom till
mig !
eehe..
Iaf så har jag tvättat bilen idag också,
det är lite roligt för igår när jag tvättade pappas bil, så nådde jag inte
upp till taket, och när jag skulle tvätta rutan så blev de inge tvättat i mitten av den, eftersom att jag
inte var så lång..
och idag när jag tvättade min bil... ja då når jag över heeela bilen, tvättade hela taket..
då förstår ni hur liten min lilla herbie är!
Nissan micra, visst dom kanske inte är världens snyggaste och säkraste bil
MEN, han går nå jääävulst bra!
sådeså.
håller för övrigt på att sätta ihop en skottskärra..
OCH jag funderar på att ta mig av att byta däck på min bil, men då äre ju inte
så säkert att köra efter, eftersom att hjulen kommer att flyga av när jag kör
så jag tror jag överlämnar det till någon annan..
fast jag bytte ju själv förut iofs ( med liite hjälp av far )
NUU ska jag bege mig tillbaka till mitt kära garage!
Puss och ha en bra dag allesammans.
mina sötnosar, Aice & Keso
<3

Kommentera inlägget här :