Faster för 3 gången

publicerat i Min dag;
haha ja, jag är faster åt mina underbara
Keso,aice och misa
och snart kommer jag bli faster för fjärde gången , hihi !
Här har vi Misa, även kallad siri
charmtrollet
träffade henne första gången idag, hon är så gudomligt söt !
pusss
Och här är mitt andra charmtroll, Aice
prinsen <3
och den tredje prinsen, Keso
de tre bästa <3
och i maj blir jag faster för fjärde gången hih !
här har vi de vi alla längtar efter jätte mycket!
och JAA jag är stolt över att säga faster
såååå jag gör det igen
faster väntar på dig.

Nu har ni sett mitt käraste.
Idag när jag var och hälsade på tim och idah så
börjar det hända grejjer i magen på idah,magen bara växer
och jag tycker det är så mysigt,hon har även en sjukt söt bebismage
kolla in på henne här:
puss på dig idah
OCH
PUSS på er,godnatt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Idah:

Men sötfia:P

Btw, du kommer klara det galant!! Bara man bestämt sig för något så kan man!! Du kan ju även ha din bror som lite insperation och info källa, han sitter ju inne med en hel del kunskap om det också:) <3

Kommentera inlägget här :