Modell- Emelie Berg

publicerat i Make up & hårstyling;
Hallå där !
Gick upp tidigt idag, ungefär samma tid pojken min for
på jobbet, och jag skulle till salongen med susanne och fixa hennes modell
och jag gjorde då alltså makeup och naglar, det blev sjukt bra
susanne gjorde en sjukt snygg frisyr och fick till färgen också jätte jätte bra !
Har tyvärr ingen förebild på henne men de kommer ju att komma med i tidningen,
i umeå guiden tror jag att det är och VK
så håll utkik där, det blev jätte bra kort och allt blev awsome.
Höll på att somna där på slutet, sov inget inatt som sagt pga en snarkande bredvid mig ;) haha gull <3
Nu har Sabrina också äntligen kommit hit, så
nu ska jag sova snart
eftersom att det blir ännu en tidig morgon och skjutsa Timo till tåget och sen försöka få utr susannes jävla bil
från parkeringshuset.. dom startade nämligen inte igår :s
hah !
Hörs imorgon !
PUSSS
här får ni en tjuvtitt på Emelie !
sjukt snygg profilbild
vi är jätte nöjd med resultatet¨
och stilen är ju lite rock
-Sminket blev en svart sotning samt lösögonfransar
för att få upp ögonen lite
Vi är jätte nöjd och Emelie själv blev väldigt nöjd och hon passar
riktigt bra i detta !

Kommentera inlägget här :