jaha..

publicerat i Min dag;
Bestämde mig för att åka hem med
Jennifer imorgon en sväng, inte för att jag vill åka hem
men det stoppar mig lite ekonomiskt.. eehe !
Men jag ska komma tillbaka snart igen, ska hem
och kanske jobba lite åt pappa och sen fara tillbaka?
Mormor har sagt hela veckan hur mysigt hon tycker det är när jag
är här, och det värmer, för jag älskar att vara nere hos mormor min <3
Så får det bli för nu , har inte hunnit med allt jag velat gjort heller
ska hälsa på Mari nästa gång jag kommer, och Billie, samt Sara och Therese
har inte träffat mina kusiner/släkten allt för mycket heller..
Nu ikv så följde jag med Molen och Basse för att tvätta bilen
vilket typ ungefär 2 timmar, medan bilen ''torkade'' så spelade vi lite kort
på basses jobb, det är sällskap iaf :)
Nu ska jag läsa lite sen sova, upp tidigt imorgon!
Puss så länge.

Kommentera inlägget här :