jag blir glad

publicerat i Musik;
Att ge någon annan komplimanger,
säga hur bra dom var när dom gjorde det,
hur stark dom är för att dom kan göra sådär.
Tycker vi eller iallafall JAG, är dålig på att säga
åt någon jag tycker har varit duktig,eller gjort något
otroligt bra jobb, att säga det till den personen face to facfe
eller om inte annat skriva det iallafall.
Jag blir lika glad över att ge någon komplimanger som den
som får dem.
SÅ,idag går den komplimangen till
en tjej som heter
Denise Häggblom från Nordankäl/Ramsele
Jag rös när  jag hörde henne sjunga denna låt första gången,
och ryser igen och åter igen varjegång jag lyssnar på den.
Otroligt duktig på att sjunga.
OCH att hon skrivit denna låt själv!
För att se mer av henne så får ni hennes blogg här
Imorgon blir det umeå hela helgen!
skönt!
ha en fortfatt bra kväll!
PUSS!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise:

Åh tack Sofie!! :) du är så himla snäll! :DDD

Kommentera inlägget här :