kevin murphy har gjort det igen

publicerat i Min dag;
 
Hallå där.
 
Klickade hem ett schampo & balsam från Kevin Murphy som lät helt fantastiskt så måste prova om det är så fantastiskt som dom säger.
han har tagit fram en helt ny hårvårdsserie som på 14-30 dagar ska hjälpa dig att få bättre hår.
Självklart måste du använda produkterna regelbundet för resultat och vissa har märkt skillnad redan första veckan
 
 
Plumping Wash är ett förtjockande schampo som ökar tätheten i håret. Ökar hårets tillväxt och hindrar håravfall.
PLUMPING.LINE består av PLUMPING.WASh, PLUMPING.RINSE och BODy.MASS. Dessa produkter är utformade att förtjocka tunt hår och göra det fylligare, samti- digt som den förhindrar håravfall. PLUMPING.LINE innehåller en kombination av Apigenin (en flavonoid från persilja), Oleanolic syra från växten hemsleya och Biotinyl-GhK som är en tripeptid som ibland kallas vitamin h. Den här kombinationen är en modern teknologi som är känd för att öka hårtillväxten och minska uppkomsten av håravfall. Dihydrotestosteron (DhT) är en stor anledning till uppkomsten av håravfall. DhT är en androgen som man hittar i hårsäckarna. Anledningen till att kvinnor tappar håret, kan vara en följd av en förändring i ämningsomsättningen av DhT. hår- säckarna krymper vilket leder till en kortare livslängd och en onormal hårproduk- tion. Resultatet blir att man tappar och får tunnare hår.
 
Jag behöver inte tjockare hår, men det skadar inte, men just att den ökar hårets tillväxt och hindrar håravfall, tycker jag lät super!
När jag kammar mitt hår så ser det ut som att allt mitt hår ligger på badrumsgolvet och det är hår exakt överallt!
Denna produkt kostar 295:- kr/st och jag köpte både schampo och balsam.
 
ha en bra dag!
/ sw

Kommentera inlägget här :