komplimanger!

publicerat i Min dag;
Hellu!
Imorse när jag kom på jobbet så kom det fram en 
karl till mig och sa
''nä men, jag trodde inte det fanns en fin tjej i hela Dorotea, men här ser vi ju , det finns ju faktiskt!''
man blir glad när man hör sånt måste jag säga haha :) 
Efter det kom Jan-Åke fram och säger, men du , du är fan lik en kändis, men vem..
några minuter senare, JOO, Paris Hilton
jag: men jan åke, hon är blond.. och smal? hah
ja den höll jag inte med om men tack för den ;)
Jag och Sabrina har nyss bokat en resa till Turkiet, Alanya 
den 16e augusti åker vi , ska bli så grymt skönt, och få slippa sveriges tråkiga väder..
så det ska bli sjukt najs!
Nu ska jag lägga mig så jag är pigg imorgon, hard work work ha?
 
PUSS på er 
 
kvälls musik
Icona pop-i love it

Kommentera inlägget här :