ventilera diskret

publicerat i Min dag;
hejhej!
igår skjutsade jag sabrina,linus och benny 
till backe för lite festligheter,
det var kul att träffa alla man inte sett på ett tag.
idag sov vi till 11 ungefär, och har bara tagit det lungt, 
åkte till Ramsele och hälsade på mamma och morbror m kusiner,
kul att träffa dom, synd bara att inte Jessica och Saga var med..
men jag ska åka ner någongång i sommar och hälsa på också!
igår var jag även på en jobb intervju, som inte gick så där jätte bra, kände jag, 
men det tyckte dem antadligen för jag fick jobbet, men kan tyvärr inte tacka ja.. vilket känns SKIT, eftersom 
att jag bor som jag bor osv osv osv, så nuu vet ni det..
iaf.. så är jag inte alls på humör, pga vissa skäl.
____________________________________________________
Människan och vänner-
Att en människa kan förändras så mycket på en kort tid,
är för mig en mysterium.
jag blir så ursäkta språket..
så jäävla arg och irriterad, eller det är jag nu och jag blir 
irriterad och arg för att det är som att den här människan gör allt för 
att printa in i mitt huvud och säger rakt ut, jag är bättre än dig,
jag har det bättre än dig osv, jag tar inte åt mig på så sätt, men jag tycker det är ett barnsligt beetende 
och bara så omoget, och framför allt onödigt bara.
NU ska jag inte spy över detta mer,
nu ska jag bara ta det lungt, slå på en film och invänta morgondagens jobb pass !
puss på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Trist med jobbet men ditt jobb kommer säkert snart. Kramar

Kommentera inlägget här :