ett nytt år 2012-2013

publicerat i Min dag;
hej mina kära vänner.
Ja, dålig uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu,
Nyår var vi i borga.
På söndag drog vi och spela vollyboll efter det så bastade vi och drack lite for ut på skicenter 
jag hann tappa bort min telefon men fick tillbaka den av en snäll kille som hittat den!
TACK!
måndagen började med att jag sov ganska länge, körde lite skoter sen började ja fixa mig och drog sen 
ner till Zeths stuga där alla var, börja dricka, (för mycket)
drog på hotellet kollade på fyrverkeriet drog nån shot sen drog vi till skicenter och drack ännu mer, 
när jag vakna upp dagen efter så har ja lite minnes luckor.. för första gången de händer, iaf så kommer jag på. vaaart är min jacka? den finns ingenstans..
for till skicenter och kollade och där hängde den så fint så :D
(vet ju vart jag här grejjerna)
 
bara en bråkdel av bilder.
Jag har haft så otroligt rologt och hoppas att göra om det snart igen!
 
mer grejjer då, jag ska börja nagelskola i Stockholm den 4 februari, otroligt glad och uppspelt över det, ska så otroligt kul!
ska försöka jobba så mycket som det bara går nu, och ta allt jobb jag får!
Det var allt jag ville ha sagt för nu, så hörs senare !
PUSSS på er,

Kommentera inlägget här :