EFTERLYSER...

publicerat i ;
fest igår, någon tog med min jacka också , för den finns ingen jävla stanns, så jag antar att nån har tagit den !
så snälla ge tillbaka jack jävel, fattar inte att man ska sno saker, var fan snäll som bjöd er över huvudtaget, eller så bjöd vi er inte men kom ändå och sen tar ni saker ist :D det är roligt de, kul feesst? nääe !
och sen den jäveln som hällde öl på min dator och tangetbord, härligt de !
det var en svart everest jacka ,

Men men , har varit på kajsa kavat nu och ätit pizza och kolla på lucia, det var mysigt :)
fixade annsofies hår innan hon skulle gå också :D
och nu är jag så jävla trött så jag kommer somna, sov 4 timmar inatt, ;s
men vi hörs senare, pusssss.




 ge tillbaka min jaaaacka :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Åh så irriterande, hoppas du får tillbaka din jacka.

Kommentera inlägget här :