birsta

publicerat i ;
Så då var jag hemma..
Gick bra att fara till sundsvall idag, jag klarade de iaf haha, eller blev lite stress när evelina sa vänster i sista sekund haha, eller jag skulle raktfram i rondellen fast egentligen vänster så det blev raktfram, så vända och fara tillbaka hahha, handlade lite saker åt elin i julklapp och till mig själv ! haha
sen när vi skulle hem så hade vi varit in p åWillys handla lite och sen i rondellen när vi stod och vänta på att få fara ut så kom de en kille i en bil bredvid och tuta och vi hädde ner rutan och han ba ; jag tror ni ha en nyckel bak som sitter kvar, jaba ; nej det är bara ett rep hahaa,killen : jaha okej haha trodde ni glömt med vad bra , blev lite rädd , samma när ja parkerade på parkeringen på birsta och visste inte om ja fick stå där så ropa dom upp i mikrofonen, jag har en silvrig bil fiat, men dom ropa upp att det var en silvrig bil som stod fel med registrering numret som var nått, och vi skämtade innan att dom kommer ropa upp att vi parkerat fel, men de va så fult att dom ropa upp en silvrig volvo eller va de va, haha vad ja pratar ok ointressanta saker men iaf här kommer bilder på montern som vi gjorde i går, och kort på en kofta ja köpte till mig :)




hörs senare :)
pusss

Kommentera inlägget här :