privat nr

publicerat i ;
Jag tkr inte om privat nr haha en som ringde nu och och ba
(svarande i telefon) Sofie.
killen:hej,
jag ; hej, vem är de?
Han; sa något namn
jag aha?
han; jag vill bara säga en sak.. ( skrattar ) att jag tkr du är jävligt sexig,
jag; haah aha...
han la på ,
han ringde sen igen, sa att han hette ett annat namn och sen la på ..? vad är menningen? man borde inte få ringa privat nummer, det är läskigt..

Nu iaf, tomas kom och hjälpte mig att starta bilen, gick ju bra, jag körde i typ en timme bara runt för att batteriet skulle ladda, så jag hoppas att det går igång imorgon, men då är det de att.. jag hittar inget jävla utag på bilen där man hä i motorvärmarsladden jag kollade, jennifer,emelie, linda och Denis, och inget hitta vad något, så de kan inte finnas någon, jag ringde lars, pappa och tim, och dom sa, vänter eller höger sida, eller kolla på fronten den ska sitta där, NEJ DET GÖR INTE DET !
pappa ringde och ba ; tro om det finns någon ens, om det inte är bara att trycka på en knapp, jag vet inte riktigt, men vi fixa de dära i helgen, ah visst, men jag får bara hoppas på att bilen vill gå igång imorgon!
Idag har vi haft mässa på skolan det gick bra, efter skolan gick jag och fixa naglarna, gick hem åt , fixa bilen, nu har ja färgat håret och nyss duschat, och ja färga håret själv så ja ha inte velat kollat reslutatet haha
Nu ska jag göra mig iordning och sen lägga mig, ny dag imorgon :)
puss och godnatt !

mkt att ha bil haha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin Nilsson:

2:a kommentar, skriven , av Elin Nilsson:

Kan du inte fixa mina naglar på julafton.:)

Kommentera inlägget här :