försvinn

publicerat i ;
ur mitt liv..

Vakna runt 12 halv 1 någongång, duschade , åt och nu sitter jag här och funderar på vad ja ska göra hela dagen..
sitter ju som sagt i dorotea, martin kommer inte hem förän ikv, och ja ska väl förswöka träffa honom liite också va ;p

jag hade sjukaste drömmen, vafan vare..
jag körde en as liten bil, den var röd. och väldigt liten, och sen kom ja med världens största husvagn efter, jag vettefan, men ja letade efter någon, och sen kom ja in i ett omklädningsrum, där det var mest tjejer, men de va min pappa och emil satt där.. i tjejernas omklädningsrum, vettefan hur man drömmer alltså ...
men sen så hade ja gjort så att bilen kunde köra själv och sväng och hela den biten, så ja stod i husvagnen och fixade mig, sen såg ja att vi var typ framme, och ja skulle stanna själva bilen som inte gick..
så jag åkte in i en ko hage... och sen kom någon upp med en häst, alltså jag vet inte, haha ful dröm, men det är ju så att när man drömmer kommer ju allt i olika delar, och inget hänger alltid ihop haha !

Nu måste ja hitta på något !
HÖRS PUSS

Kommentera inlägget här :