gud vad jag är dåligt på uppdatering..

publicerat i ;
sorry för det iiigen, men jag har helt enkelt inte orkat sutti här vid datorn...
har gjort mkt annat :D
någon bild från åsele kommer väl senare :)
för övrigt så vill jag ha fredag, då vi drar mot skellefteå , till Therese och familjen, hon ska gifta sig på lördag, och ja längtar så otroligt mkt :D
mitt andra bröllop i hela mitt liv, minns ju inte när mamma och pappa gifte sig  ;)
Imorgon blire jobb , torsdag jobb, fredag , SKELLEFTEÅ !!!!!

Och sen vill jag ju också säga Grattis älskade kusin Tony Guldbrandsson på din 18 års dag !:)
puss på dig !
och puss på er !
nu blir sova !


jag och tony 2006 ;p


haha tim och tony , väääldigt länge sedan!

älskar gammla bilder :D
puss påer!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Längtar också till fredag...ska bli så skoj att ni kommer. Kram

Kommentera inlägget här :