lite panik

publicerat i ;
jag har bestämmt mig för att klippa mig imorgon.. men hur det ska se ut har jag ingen aning om ? jag vill göra nå väldigt snyggt, men ja sätter ju alltid upp håret.. och de måste ja ju kunna.. sen att jag har fått ganska långt hår och nu ska ja klippa mig .. haha, aae ändra lång eller kort, och nu har ja halv långt så .. ni får väl se hur det blir.. om det inte blir de vanliga , typ toppa, klippa upp håret lite, och fixa till luggen...
aae, hon kanske ha nå snyggt hon vill göra !
hörs imorgon, nu blir det film (:
PUSS på er !


jag och ep i stlhm

fiika, äckligaste muffinsen..

haha här har ni, vi åkte väldens fulaste ecocar,
skratta konstant i 10 min när vi kommit iväg,
glömde ja att säga att vi åkte genom halva sthlm, HAHA
har inte sett några som kollat så mkt.. men kul hade vi :D

fritt fall baby :D

Kommentera inlägget här :