så här klockan halv 5 på morgonen

publicerat i ;

skulle kliva upp för att gå på toan, jag gick runt lite i huset, släckte alla lysen,sen kände jag att jag börja må illa, och börja kall svettas.. la mig ner på golvet, låg en stund där, sen klev ja upp och satte mig, så kände ja att ja ville spy, kände att de börja brusa i öronen, synen börja svartna, ja fick inte upp toa dörren typ , jävla lås, sen gick ja in till pappa och skulle sätta mig på sängen men ja missa antadligen och svimma och ' duns ' sa det på golvet, där låg jag, och de pappa sa var . har du tagit nån tablett ? haha nej jag vettefan vare var ;s
förstår inte hur ja blev så .. men men,
även elin och aice vakna., stackarna, men nu ligger ja i soffan och ska försöka sova vilket aldrig kommer att gå :)
men så vet ni det också , haha !
godnatt <3

Kommentera inlägget här :