älska anonyma

publicerat i ;
HAHA jag dom som är så feg att inte skriva vem dom är behöver inte uttrycka sig så mycket tycker jag ;)
Säg vem du är ist ska vi se om du är lika kaxig då , förstår att du måste trampa ner på andra för att må bra, men vet du ? jag bryr mig inte? :D jag ser ut som jag vill, och jag är nöjd med det , men det verkar inte du vara!
men de va ju snyggt att du kommentera anonym.. feg?

jaja :D
nu har vi sovit lite jag och Jennifer och ja ska snart duscha och välja ut kläder tills imorgon, 2 olika plagg, och sen måste ja komma på en frisyr med, eller 2 ..
vi hörs senare , puss på er :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

alltså... du beskriver hur de "ska" se ut för att det ska vara perfekt och så. men sen kollar man på dina egna ser de ju ut som skit :) det har ingenting med att göra att jag väljer att kommentera anonymt, för de ser fortfarande lika skitna ut!

2:a kommentar, skriven , av maria:

haha, du vågar ju inte stå för det du säger om du ska vara anonym :) och om hon nu har så fula ögonbryn, varför läser du ens hennes blogg ?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

bara för att man vill vara anonym så står man inte för sin åsikt? vad ska hon göra om jag väljer att säga mitt namn? jaga mig? jag heter michaela. vad ska hon göra nu? jaga mig med sina ögonbryn kanske......

4:e kommentar, skriven , av Idah:

Att hacka ner på Sofie bara för att du vet med dig att hon är 1000 gånger snyggare än dig själv är tragiskt och ett väldigt gott tecken på omognad.! Om du nu tycker hon har så fula ögonbryn varför inte hålla det för sig själv eller sluta läsa bloggen? "Det är bara så tvåtusentvå att hålla det för mig själv och egentligen älskar jag hennes blogg!" Eller vad sitter det i?



Sen måste jag tillägga att jag tyckker Sofie's ögonbryn är skitsnygga!!!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Människor kommer väl förmodligen aldrig sluta med att tro att man hackar på en person för att man är avundsjuk. Men så är inte fallet. Jag tycker hennes ögonbryn är sjukt fula och jag står för det! Dessutom är det mer irriterande när hon predikar om hur perfekta ögonbryn SKA se ut, när hennes egna ser ut som skit?!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ger man sig in i leken får man leken tåla!

7:e kommentar, skriven , av Idah:

Lyssna på dig själv... DU ÄR JÄTTE AVUNDSJUK!!

Du verkar ju inte stå för det heller eftersom du är anonym? Eller just ja... du hette ju Michaela!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Precis, om det, i era ögon får mig att "stå för det jag säger", så har ni ju svaret där? Jag heter Michaela och jag är inte avundsjuk. Vad finns det att vara avundsjuk PÅ?!

9:e kommentar, skriven , av Hilda Svanholm:

HAHAHA!! Michaela.... vanligt namn kan jag tala om för dej. Skriv Namn, Efternamn och mail adress så kan vi kolla om du är lika kaxig. Sofie är en toppen tjej ska du veta!

Kommentera inlägget här :