hemma från härnösand

publicerat i ;
Herregud, har varit jätte kul idag, verkligen.
Sminka och fixa hår till vardags och fest make up, vi har haft jätte kul med plåtning och alltihopa,
bilder får ni sen, nu ska jag dra upp till Rebecca en sväng !

svarar bara på den här ''michaela'' som hon säga säg vara, eeh visst tycker du att jag har så fula ögonbryn så tyck det, jag bryr mig inte, för jag tycker om dom, sen står jag för vad ja säger, ja tkr att det ska vara så och så , sen vad du och alla andra gör, jag bryr mig inte? och jo att trampa ner på andra är för att man inte mår bra själv och alltså är avensjuk , annars hade du inte gått in så hett, så troligtvis :D måste bara säga att det finns ganska så många som heter michaela, och sen hahaha det hära : ''vad ska hon göra? jaga mig med sina ögonbryn?'' hur gammal är du? 10 ? aae palla xD
IDA; du är grym ;) <3

vi hörs senare ! PUSS på er så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hahahahaha alltså vänta nu. Jag vill bara göra saken klar att jag inte är avundsjuk på dig. Jag finner absolut ingenting att vara avundsjuk på.. Så nu mår jag dåligt för att jag tycker att du gör fel som predikar om hur ögonbryn SKA se ut när dina egna inte gör det.....? Det skaver lite mot varandra, men det är kul att du tar åt dig, vilket du gör. Annars skulle du inte bry dig om att ge svar på tal gång på gång som du försöker med... Usch

Kommentera inlägget här :