huvudvärk..

publicerat i ;
Har ont i huvudet konstant, blir så arg !
hjälper inte att sova, inte att ta en alvedon eller treo, inget hjälper !
därför jag inte skrev igår !

Igår fick jag ett samtal från thestudio i Sthlm attt vara modell för en dag, och fick ta med mig 2 kompisar!
Den 20 maj halv 1 dåni , ska bli grymt kul !
Sen på tisdag ska jag och några i klassen till Härnösand till Media och knäppa kort för dom ha ett projektarbete , så då ska vi va modell där, och sminka och så , ska också bli grymt !:D
Händelsen idag var när jag stod och vänta på att alla skulle ha tvättat bort deras smink och vi hade tänt ljus som stid på bänkarna, sen hade camilla slängt sin kavaj precis på ljuset så jag kolla dit och såg att den brann och tog kavajen och slog den mot bordet, och det luktade som fan xD tur att inte brandalarmet börja ! men det gick ju bra, förutom att camillas kavaj typ brann upp.. ;s
Nu ska jag göra plugg... massa apu papper och shit.
så vi hörs senare, om jag blir klar..
puss på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tove:

Varför är du så jävla snygg Sofie! :)

Kommentera inlägget här :