kommentar

publicerat i ;

Ville bara svara på den kommentar ja fick

När du själv en gång i tiden hade såna målade, fula ögonbryn som du beskriver här borde du inte få uttala dig...
från en som inte ville säga sitt namn , lite löjligt att den peronen inte våga stå för vad hon/han säger .

men visst ja ha haft fula ögonbryn jag med och inte vetat hur de ska se ut eller inte gjort rätt,men det är därför ja nu visar hur de ska se ut som de andra också vet hur de ska se ut ?Och idag är jag nöjd med mina ögonbryn och det ser bra ut, och det tycker andra också .
Och jag uttalar mig så mycket jag vill på min blogg och det gör du också nu, jag säger bara hur de ska se ut sen äre väl så att inte alla ha den formen eller har det på ngt annat sätt som de tkr är snyggt !
Nu vet ja hur ögonbryn ska se ut och då ha jag det så :)

Iaf så har ja bestämmt mig för mitt köp , det blir de leggingsen och en snygg blå blus och ett par vita skor :)
Nu ska jag städa lite på rummet! vi hörs senare !
PUSS på er

Kommentera inlägget här :