slutat :D

publicerat i ;
sluade klockan 10 idag pga vattenläcka på skolan... lr ngt !
så tänkte jag och Emilia att vi skulle plugga på körkortet men fick icke sitta kvar, och jag har ingen bok för den ha tony.. hoppas jag får den imorgon bara !
och vad ska jag göra nu?
kanske städa.. sova.. film? aae vi ser !
har nyss boka körlektioner, hatar att göra det själv för att det blir ju bara fel antadligen, förbrukat 2 st som ja antadligen missat? fast jag är sten säker på att ja satte dom efter lovet.. menmen!
nu ha jag bokat 5 nya :D
men vi hörs senare :D
PUSS på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LIVEBYTOBBE:

Så skönt det lät med att sluta redan vid 10 :) Bör man akta sig från vägen när du övningskör? :)



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

MISSA INTE TÄVLINGEN!

Kommentera inlägget här :