Trendshowen check !

publicerat i ;

Hej allihopa:D
Skönt att änteligen vara hemma, har varit en toppen kväll med mycket stress och mycket nöjje !
Haft jätte kul verkligen, jobbar bäst under stress kanske? ;p jaja.
Först sminka ja mig själv och Emilia fixade håret på mig, sen gick vi upp och tränade lite på hur vi skulle gå och hur vi skulle stå.
Efter det så fixade vi estet med make up och hår, och det tog tid allt det här, man skulle fråga lärare, hämta smink över allt, sen sminka ja även en kille som skulle gå modell, sen vet ja inte mer haha, var väldigt nervöst men ändå så kul skulle lätt göra om det igen :D
När vi skulle gå på catwalken så kände ja att min knapp på jackan höll på att lossna och på genrepen gick det bra, men det var när ja skulle upp på sen och börja gå och skulle knäppa upp jackan så for knappen av , som tur var så såg ingen det vad ja hoppas, och jag konsentrerade mig så mkt på att knäppa upp jackan så att ja inte hörde eller såg något annat haha allt var som en minneslucka, men det var awsome :D
kommer lite bilder senare på oss hv 08 när vi går, men här kommer lite annat från kvällen :)

Tryck på bilden för att se ett större format :)






världens finaste petra!



hv 07 ;D

Nu orkar ja inte ladda upp mer bilder, kommer mer senare :D
GODNATT på er !
PUSSSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Idah:

va fint :) synd att man inte gick någon sån där rolig linje >.<

<33

Kommentera inlägget här :