<3

publicerat i Min dag;
Jaha då lider denna dag mot sitt slut också !
Har fått jätte fina presenter
och haft en bra dag :)
Känns inte så speciellt att fylla 19 direkt
men jag känner väl att ja kan få stanna i denna ålder..
vill inte bli äldre haha :)
Men iaf, tack så jäte mycket för
alla gratulationer !
lite bilder av de ja fått


Blommorna fick jag av Tim & Idah,tack så mkt !
Tårtan hade min lilla syster gjort, jätte fin!
sen idag när jag jobbade sista timmen så fick jag
en trisslott och choklad hjärta av gulliga
Barbro !
TACK<3


Sen fick jag halvbandet av farmor, tack !
och sen ett collage av elin , ääälskar rimmet btw :D
Fick 14 rosor av susanne och en tårta !
tack <3
Sen fick jag avrila lavings parfym av pappa och brittinger
och 500 kr
Sen fick jag en sjal och örhängen av finaste mamma !
500 kr av Mormor,Ulf & tim o idah ! :)

TAAAAACK så jätte mycket för det !
tror iinte jag glömt något nu..
NU iaf ska jag gå upp och mysa ner mig i sängen och kolla på
GLEE
PUSSSSS

Kommentera inlägget här :