depp,ont i huvudet...

publicerat i Min dag;
Godkväll.
Sitter här i sängen har ont i huvudet
mår illa, och är depp..
YESS, är ledig imorgon också , känns bra !
ligger och lyssnar på depp musik också , de gör ju allt
så mycket bättre..
NEJ nu ska vi vara possetiv.
Imorgon när jag vaknat till ska ja gå bort
till chrisina så hon ska hjälpa mig med arbetsförmedlingen och tjoffs..
känner att jag som jag sagt förut, är inte redo att bli ''stor'' det är nu livet börjar !
men som jag har längtat efter det och nu när jag äntligen är här så vill man nästan inte,
fast jo, det ska bli skönt att klara sig på egen hand och gå ut i livet, för herregud vad mkt
man kommer vara med om, så mycket möjligheter jag har framför mig !
träna ska jag göra imorgon också , nu ska det bli fart på träningen
(jag vet att jag sagt det förut men nu lovar jag)
Ska kolla på film nu och dricka liter vis med vatten så huvudvärken försvinner (!!)
PUSS

; - If it's meant to be, it will be

Kommentera inlägget här :