Emma Viklund

publicerat i Min dag;

Emma Viklund.
Hon är kanske den finaste personen
som man kan hitta, hon finns alltid där,hon får en
ALLTID på bra humör
hennes glada energi sprids ut till alla andra.
Jag har fått lära känna denna vackra person i snart 4 år, och
det har varit dom bästa 4 åren någonsinn.
det här säger jag inte bara,utan det här menar jag
jag kan utan tveka säga att jag älskar henne för den hon när och att
hon har fått mig att må så mycket bättre i dessa stunder
när mitt liv inte har varit alldeles för lätt.
Men Emma, jag är så glad över att jag har dig, och det säger jag från hela mitt hjärta!
Du är en förebild för många.
du är modig, och du kan ta dig igenom de som inte alltid är så lätt, och det vet jag !
Tack , jag älskar dig !


Min fina vän, emma viklund <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma viklund:

Vad gullig du är!

Jag kan inte skriva så mycket mer än desamma.

Tack, tack för att du finns! <3

Kommentera inlägget här :