jag ljuger så bra för mig själv

publicerat i Min dag;
jag ljuger alldeles för bra
för mig själv.. men egentligen gör jag det bara
värre.. för mig och andra kanske..

Iaf så idag jobbade jag till 18:00 sen
for jag hem och bytte om om
mötte upp Niklas så vi for och åt pizza,
satt och prata ett tag, det behövdes
han kom med alldeles för bra råd haha ! :)
iaf sen for vi hem till mig kollade på film tills
Åberg kom och gjorde oss sällskap,
sen for dom och nu ligger jag i sängen och ska
kolla på en film till!
Imorgon är jag ledig och den ska spenderas med Susanne
och våra barndoms vänner Therese och Sara
i stugan, ska bli riktigt kul att träffa dom, var alldeles för
långt mellan gångerna !
Så vi hörs senare:)
PUSS på er !


jag och niklas från balen

jag och åberg från balen :)

Kommentera inlägget här :