less...

publicerat i Min dag;
hej hej på er !
jag har inte bloggat på nån dag eftersom
att mina tankar har varit till något helt annat,
och ja känner att ja inte ska ta ut det på er som läser :)
så jag tog de lungt ett tag på bloggandet!
Sitter här och drömmer mig bort i den värld jag vill vara i ,
i det sällskap jag vill vara med , och i den miljön jag vill som mest vara i !
ibland är inte livet helt lätt, men jag ska inte uttala mig så mycket om det, jag har det så mkt
bättre än andra men ja..
problem är inte alltid lätt iaf..
Ska snart duscha och sen lägga mig och kolla på film tills ja somnar,
lättast så, eftersom att när det är tyst och man är ensam, så tänker man bara på annat
så är det iaf för mig !

Jag skriver senare :)
PUSS på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ewa:

Det är riktigt ibland måste man ta en paus från allt o bara tänka på sig själv.

Kramar till dig.

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Håller med mamma. Ibland måste man stanna upp och tänka på sig själv, vara lite ego. Vi läsare finns alltid kvar. Ta hand om dig. Kramar

Kommentera inlägget här :