fullt hus

publicerat i Min dag;

Hallå där !
nu har det tagit sån där lång tid för mig igen
att skriva här..
De senaste dagarna har jag städat och tränat ungefär.
Men Idag kom Mormor och Morfar
för att Morfar fyller 70 år på lördagn så han ska firas här i Norrland :)
Det han inte vet är att Tony min morbror och hanss familj kommer som består av Sambon jessica,saga tilde och samuel mina kusiner
och att Janne och Birgitta kommer,det har han ingenn aning om så det är lite kul
och dom kommer senare idag :)
Sen imorgon kommer även Min bror Tim och hans sambo Idah :)
Så jag tror att det här kommer bli en jätte bra helg !
Nu ska jag städa ytterligare tills de andra kommer :)
PUSS på er !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ewa:

Tror också att ni kommer att få en toppenhelg, men Morfar tror nog att ni ska fira hans födelsedag lungt o stilla.

Han kommer nog att bli väldigt överraskad.

Kramar.

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Ni kommer säkert få jättetrevligt tillsammans. Hälsa alla så mycket från mig. Kramar

Kommentera inlägget här :