mammas altan

publicerat i Min dag;
Har fotograferat den mysiga
altanen mamma har,
det ser jätte bra ut och mysigt
kanske inte syns allt för mycket på
dom två bilderna jag har
för det är ju inte heelt färdigt än!




Nu äre idol
och jag måste säga det att
tony som sjöng, jag håller inte ens med juryn där
dom tkr han sjöng falskt, och det vare verkligen inte
och nu är det mikael - dom måste förstå att det är första gången dom står på en scen LIVE och inför
miljoner tittare, men han hha ingen självkänsla alls, men ja tycker han gjorde det jätte bra ändå!
och jag vet , dom ska kanseke va hård, men inte fööör hård så man tappar självförtroende helt !
så nu har jag sagt det ! :)
PUSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Så mysigt altan mamma har! Kollar också idol. Tror Andre går vidare men gillar inte honom. Jag gillar också Tony! Kram

Kommentera inlägget här :