Brorsan 22 år

publicerat i Min dag;
Idag fyller min älskade bror 22 år!
Grattis till han<3
Idag for vi till ica och knäppte kort inför dorotea bladet.
Efter det packade jag och åkte till Idah och Milias, myste lite och pratade!
Efter det åkte jag till Ramsele för imorgon är det examen, och syster går ut 5:an, börjar bli stor på riktigt nu :O
Sen ikv har jag varit och hälsat på Åberg, så skönt att se honom igen, var ett tag sedan! :)
Satt och pratade osv!
Nu sitter jag här och ska snart gå upp och lägga mig i min egna säng här i Ramsele ,
den är saknad !
Lite bilder!
födelsedagsbarnet <3
<3


alla mina favorit killar !
Godnatt på er !
PUSSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Nyfiken blir jag nu...vem är den sista killen??? Kram

2:a kommentar, skriven , av Sofie Wennstrand:

Therese : Det är min vän Dennis Åberg, känt honom i ungefär 9år, så en nära vän bara ;p

kram

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Ok då är jag med =). Kramar

Kommentera inlägget här :