happyface

publicerat i Min dag;
Men hallå!
har varit otrolligt dålig på att uppdatera.. igen!
har ingenting att skriva om så det har blivit som det blivit..
Nu sitter jag helt ensam i lägenheten i Sollefteå, Sebbe for till Norge
vid 7 ikv, så får sova själv inte en hitt vill jag lova!
Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen..på´t igen bara!
och den här gången ska jag få ett jobb.. haha!
min kväll har spenderas vid Tvn, intog soffläge när sebbe for sen dess har jag suttit här
och kollat på X-factor och sen en film som heter Yes Man
och nu kollar jag på reprisen på X-factor..
men jag ska gå och lägga mig..
så uppdaterar imorgon om något annat skojj ;) 
 
du är saknad 
<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ewa:

Du är också saknad.Så kul att läsa vad som händer dig.Men som du skriver ibland händer absolut ingenting.
Ha det bra Kramar från oss.

Kommentera inlägget här :